اطلاعیه راه اندازی سامانه درخواست کالا
10/13/2021 8:33:23 AM 861

بسمه تعالی
همکاران گرامی، با سلام و احترام
با عنایت به راه اندازی سامانه درخواست کالا، در قسمت سامانه های سایت دانشگاه کلیه ی خدمات اعم از تدارکات، درخواست و دریافت کالا از طریق این سامانه انجام خواهد شد.
نام کاربری و کلمه عبور کد ملی شما می باشد که پیشنهاد می گردد پس از اولین ورود تغییر یابد.
توجه ۱: راهنمای این سامانه برای هر صفحه پس از ورود، در نوار ابزار بالا، سمت چپ در قسمت علامت سوال(؟) می باشد.
توجه ۲: خانم حسینی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.( داخلی ۱۳۵)
توجه۳: اموال تحویلی خود را هم در همین سامانه میتوانید ملاحظه و با اموال در اختیار خود مطابقت دهید. هرگونه مغایرت را نیز میتوانید با آقای حسام ذبیحی منتقل کنید تا رفع گردد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

0 نظر
ثبت نظر