دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا صادر گردید

به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا صادر گردید

23 اسفند 1402
4948
عمومی
به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا صادر گردید

به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا صادر گردید

دکتر اکبر حاجی زاده مقدم رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل و مدیر شاهد و ایثار گر دانشگاه به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا پیام مشترکی را صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن پیام به شرح زیر است:
«بسم رب الشهداء و الصدیقین»
زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
خلعت زیبای شهادت پاداش مردان و زنان مومنی است که خالصانه به درگاه الهی مهمترین سرمایه خویش را در راه آرمان ها و ارزش های اسلامی دینی تقدیم کردند و عزت و افتخار آفریدند.
شهدای والامقام بعنوان مشعل داران پیروزی و آزادی و استقلال کشور حق عظیمی بر گردن ملت ما دارند، و امنیت و آرامش امروز ما مرهون مجاهدت و جان فشانی شهیدانی است که با پیروی از سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرز های کشور، به عالی ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و نام خود را در تاریخ جاودانه کردند.
شهداء پاک ترین بندگان خدا، فداکارترین انسان ها، درخشان ترین ستارگان آسمان عزت و سرافرازی و ارزشمند ترین سرمایه و میراث معنوی جامعه اند. سرو قامتانی که با نثار جان خویش در راه دفاع از کیان و ارزش های اسلامی، به قله های رفیع سعادت و سرافرازی نزد حق تعالی رسیدند و استقلال، آزادی، اقتدار و حیات عزتمندانه را برای این کشور و ملت به ارمغان آوردند و در واقع نعمت بزرگ نظام مقدس اسلامی میراث خون های پاک شهداء و امانت گران سنگ این عزیزان است.
بدون شک رمز پیروزی و پویایی انقلاب اسلامی و امنیت، آسایش و سربلندی امروز میهن عزیز اسلامی، مرهون ایثار، جانفشانی و فداکاری شهیدان والامقام است و تکریم و زنده نگاهداشتن نام و یاد مبارک شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت رسالت و مسئولیت سنگینی است که آحاد افراد جامعه باید نسبت به آن احساس تکلیف داشته و این روحیه و فرهنگ حماسی را به آیندگان منتقل کنند.
22 اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهادی که به فرموده امام راحل عظیم الشأن، افضل نهاد ها است و وظیفه خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد، و بعنوان یک نهاد پیشرو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره اقدامات مؤثری را انجام داده است، که لازم است بر کیفیت خدمات رسانی خود در حد و اندازه ای که شایسته این عزیزان است افزوده گردد.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی، و گرامیداشت یاد و خاطره 10284 شهید استان مازندران این روز را به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان، و مجموعه خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تبریک عرض نموده، امید است که ان شاءالله در پرتو عنایات الهی، و ادعیه خاصه حضرت ولیعصر «عج» و ره نمود های حکیمانه مقام مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» بیشتر از گذشته در مسیر پاسداری از آرمان ها و ارزش های دینی و میهن اسلامی و راه پرافتخار شهدا موفق و پیروز باشید.
اکبر حاجی زاده مقدم
رییس دانشگاه
روابط عمومی دانشگاه
https://ausmt.ac.ir/n/1398