دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
مراسم تجلیل از پژوهشگر برتر

مراسم تجلیل از پژوهشگر برتر

08 دی 1399
6851
مراسم تجلیل از پژوهشگر برتر

مراسم تجلیل از پژوهشگر برتر

مراسم روز پژوهش در روز چهار شنبه مورخ 99/09/26  در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه با حضور ریاست محترم، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع،  مهندس مهرداد الیاسی رئیس اداره ثبت اختراع مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نماینده سازمان جهانی مالکیت فکری در ایران ، مدیر پژوهش و فناوری برگزار گردید.

دکتر داود دومیری گنجی در این مراسم با تبریک هفته پژوهش به فعالان این عرصه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و دانش به ویژه دانشمند شهید محسن فخری زاده، را گرامی میداریم و اظهار داشت: در دنیای امروز نسبت به دهه های اخیر پژوهش و تحقیق به عنوان اساس دانش محسوب می شود و حصول دانش نیز در سایه انجام پژوهش، امکانپذیر است.

داود دومیری گنجی با اشاره به اینکه پژوهش علم را شکوفا کرده و به توسعه و بسط حوزه آموزش و ارتقاء سطح کیفیت منجر می شود، گفت: به طور قطع پژوهش نیازمند محیطی مساعد و آرام است و آرامش پژوهشگر می تواند زمینه ساز شکوفایی علم باشد.

رئیس دانشگاه به تأثیرات شگرف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی افکار عمومی و نسل جوان در حوزه پژوهش اشاره و خاطرنشان کرد: تجلیل از پژوهشگران، استادان و دانش پژوهان به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه و موجب ترغیب فعالان این حوزه می شود.
سپس در این مراسم دکتر سیفی مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهش‌گران برتر دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل که به‌صورت مجازی برگزار شد،گزارشی از عملکرد یکساله حوزه پژوهشی ارائه و مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مطرح نمودند. سپس مهندس الیاسی بعنوان سخنران ویژه مراسم در مورد اهمیت پژوهش و فناوری در پیشرفت جامعه سخنانی را بیان نمودند.

ایشان بیان داشتند در هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه پژوهش سرنوشت ساز و در آینده جامعه اثرگذار است، گفت: برخی از پژوهش ها با تمرکز بر موضوعات خاص جامعه همراه با خلاقیت، ابداع و نوآوری توانسته اند مشکلاتی را حل کنند که این نیز در شرایط کنونی بیش از گذشته احساس می شود.

دکتر دومیری گنجی با تأکید براینکه دانشگاه های ما باید به سمت فناورمحورشدن حرکت کنند، افزود: اگر به این موضوع توجه ویژه نشود در حوزه فناوری، به یک واردکننده تبدیل می شویم.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از جناب اقای دکتر راحم خوشبخت به دلیل کسب عنوان پژوهشگر برتر استان مازندران و همچنین از پژوهشگران برتر دانشگاه  در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

پژوهشگران برتر دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

ردیف

دانشکده

پژوهشگر برتر

1

دامپزشکی

دکتر راحم خوشبخت (پژوهشگر برتر استان)

2

دامپزشکی

دکتر مریم عزیز خانی

3

دامپزشکی

دکتر بهرخ مرزبان عباس آبادی

4

زیست فناوری

دکتر سمیه رهایی

5

مهندسی فناوری های نوین

دکتر مجید اسحق نیموری

6

مهندسی فناوری های نوین

دکتر محمد سلیمانی لشکناری

 

 

 

 

اعضای هیئت علمی ارتقاء یافته ی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

ردیف

دانشکده

نام و نام خانوادگی

مرتبه

1

دامپزشکی

دکتر حجت اله شکری

استاد

2

دامپزشکی

دکتر مریم عزیز خانی

دانشیار

3

دامپزشکی

دکتر محدثه ابو حسینی طبری

دانشیار

4

زیست فناوری

دکتر مجتبی رنجبر

دانشیار

5

مهندسی فناوری های نوین

دکتر فخرالدین نظری

دانشیار

       

 

 

 

مراسم تجلیل از پژوهشگر برتر
مراسم تجلیل از پژوهشگر برتر
https://ausmt.ac.ir/n/211