دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

21 بهمن 1399
6571
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

" وَالفَجر وَ لَیال عَشر"

"انقلاب ما انفجار نور بود." امام خمینی( رحمت الله علیه )

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، دکتر داود دومیری گنجی رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل فرارسیدن چهل دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه بیدار در صحنه و کلیه دانشگاهیان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -81)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

«والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.

دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است. دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و در ادامه با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم سراسر دنیا شد.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

چهل و دومین سالگرد طلوع آفتاب آزادی و معنویت، در 22 بهمن ماه سال  1357 از ایران اسلامی که در بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن واقعه‌ی بزرگ انفجار نور نامیده شد، را می‌توان آغازگر جنبش‌های عدالت خواهانه و رهایی بخش ملت‌ها در سراسر جهان به حساب آورد که قدرت و پیروزی اراده‌ی مردم بر وابستگی، زور و استبداد را به رخ کشیده و یادآور وعده و مشیّت الهی در نصر ضعیفان و محرومان و حاکمیت آنها بر جهان دانست.

بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان ، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی‌طلبی سر می‌دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ایران اسلامی، تجلی یافته است.

دهه فجر امسال و طلوع چهل و دومین خورشید پیروزی، در کنار سرفرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران، فریادهای سرخ و جاودانی علیه کفر و استبداد را در کنار موفقیت های عرصه های علمی و دانشگاهی یادآوری می کند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و شهدای گرانقدر این ایام فرخنده را به تمامی مردم شریف و شهید پرور استان مازندران، خصوصاً جامعه دانشگاهی، کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر، همچنان پرتلاش در عرصه علم، عمل و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

دکتر داود دومیری گنجی

رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/228