دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز ملی دامپزشکی

پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز ملی دامپزشکی

14 مهر 1399
6669
پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز ملی دامپزشکی

پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز ملی دامپزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل ، دکتر دومیری گنجی در آستانه فرا رسیدن 14 مهر روز ملی دامپزشکی ، در پیامی این روز را به جامعه دامپزشکی و به خصوص اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:



به نام خداوند جان آفرین



در آستانه روز دامپزشک قرار داریم ؛ روزی که بهانه ای برای پاسداشت خدمات ارزنده جامعه دامپزشکی و فرصتی است تا مزیت شغلی و زوایای مختلف این حرفه از تریبون های مختلف به مردم معرفی شود و به یاد آوریم دامپزشکی تنها یک حرفه نیست که فراتر از آن بوده و با مقوله سلامت و غذا مرتبط است.

به واقع دامپزشکی یکی از پایه های اساسی سلامت است و مدیریت بهینه سلامت از راه مقدم داشتن پیشگیری بر درمان ، قادر است هزینه های میلیاردی بخش درمان را به نوعی صرف پیشرفت جامعه و رفاه شهروندان کند و این تاییدی بر نقش سازنده دامپزشکی بر اقتصاد کشور است.

اهمیت حفظ سلامتی و تامین غذای سالم در برخورداری از یک زندگی پویا ، شاداب و کارآمد بر کسی پوشیده نیست و همه نیز به نقش دامپزشکی در تحقق این امر  اذعان داریم ؛ گرچه به قدر کفایت به دغدغه ها و چالش های پیش روی دامپزشکان پرداخته نشده ، امید است در آینده ای که چندان هم دور نباشد ، شاهد به بار نشستن تلاش هایی باشیم که در نگاه اول شاید فقط جامعه دامپزشکی ، اما به دقت که بنگریم کل جامعه از آن منتفع خواهد شد.

اینجانب ، ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی به جامعه زحمتکش دامپزشکی کشور و به خصوص اعضای هیات علمی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل ، دست تک تک دامپزشکان و محققان گرانقدر این مجموعه را که با تلاشی شبانه روزی در مسیر خدمت به خلق گام برمی دارند ، به گرمی می فشارم و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای همگان آرزومندم."
 


دکتر داود دومیری گنجی
رئیس دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

https://ausmt.ac.ir/n/173