دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه
پیام دعوت رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برای مشارکت حداکثری در انتخابات

پیام دعوت رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برای مشارکت حداکثری در انتخابات

10 اسفند 1402
5828
عمومی
پیام دعوت رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برای مشارکت حداکثری در انتخابات

پیام دعوت رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دکتر اکبر حاجی زاده مقدم رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، در پیامی، از مردم ایران اسلامی و به ویژه دانشگاهیان خواست در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مشارکت حداکثری داشته باشند.
حتـّی آن کســانی کـه نظـــام را قبول ندارند بـرای حفظ کشوردر انتخــــــــابات شـرکت کنند.
مقام معظّم رهبری مدّظلّه العالی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام رییس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به این شرح است:
بسمه تعالی
انتخابات مظهر همبستگی ملی و اقتدار کشور و نظام است لذا بر همگان فرض است با هر نوع سلیقه و گرایشی در این کار گروهی شرکت کنند و با ابتناع به خردجمعی و دقت در گزینش اصلح نسبت به آینده میهن خویش با مسئولیت پذیری اقدام نمایند.جامعه دانشگاهی کشور نیز بعنوان یکی از گروه های مرجع و اجتماعی و مورد وثوق آحاد شهروندی دوشادوش ملت شریف ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهد کرد.
اهمیت هر دو مجلس بر هیچ کس پوشیده نیست قطعا انتخاب عالمان متاله و فقهای زمان شناس تضمین کننده آینده نظام اسلامی و پشتوانه رهبری و ولایت فقیه است؛ همچنین به فرموده امام راحل عظیم الشان مجلس در راس امور است. از این سخن به خوبی مستفاد می شود که نقش مجلس شورای اسلامی در تضمین و تصویب لوایح و طرح هایی که موجبات گشودن راهکارهایی نوین در عرصه های مختلف اداره ی کشور به خصوص در حوزه آموزش و پژوهش خواهد شد؛ تا چه اندازه مترقی و موثر است. بنا بر این به نظر می رسد مردم بویژه جامعه دانشگاهی کشور باید با حضور پرشور و با شکوه خود به انتخاب انسانهایی بپردازند که از یکسو موجب ارتقای رفاه اجتماعی و از سوی دیگر باعث تسریع رشد و توسعه کشور شوند و به پژوهش و فناوری به عنوان حقی همگانی که در اصول متعدد قانون اساسی و سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ذکر شد؛ معتقد بوده و آن را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
اینک یکی دیگر از حساسترین مقاطع تاریخی این مرز و بوم با حضور و حماسه مردم ولایی و انقلابی ایران و به ویژه مردم شهر هزارسنگر آمل در روز جمعه رقم خواهد خورد و باز شکوه بی بدیل ملت سربلند و آگاه ایران به منصه ظهور گذاشته خواهد شد. و بار دیگر میثاق و پیمان ملت آزاده ایران بزرگ با رهبری فرزانه خود حضرت آیت ا.. امام خامنه ای سکاندار کشتی نجات انقلاب اسلامی و آمارنهای شهدا و اسلام ناب محمدی در پای صندوق های رای بسته می شود.
هر شهروند ایرانی به خوبی واقف است که با همدلی و مشارکت موثر می تواند زمینه ساز آینده ای بهتر برای خود و فرزندانش باشد و با ایجاد مجلسی مستقل، آگاه و کارآمد پیشرفت کشور را در همه زمینه شاهد بوده و با سرانگشت خویش آبادانی و امنیت را به ارمغان آورد.
علیهذا از قاطبه دانشگاهیان دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل اعم از اعضاء هیئت علمی و اساتید فرهیخته، یاوران علمی گرانقدر، دانشجویان عزیز و تمامی عزیزانی که در جای جای استان مازندران صادقانه و دلسوزانه به مردم خدمت می نمایند دعوت می نمایم با حضور پرشور و قاطع در روز جمعه 11 اسفند ماه 1402، روز تعیین سرنوشت دوباره خود، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران را همگام با مردم همیشه در صحنه استان به نمایش بگذاریم.
اکبر حاجی زاده مقدم
رییس دانشگاه
روابط عمومی دانشگاه
https://ausmt.ac.ir/n/1368